Automate your Marketing
with Womplify




 
~sWeeT MeMoRy~
v
By: norafidah zainuddin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Monday, 18-May-2009 10:12 Email | Share | | Bookmark
HIJRAH .....

Assalamualaikum sumer....
Rasanya da ramai yg berhijrah meninggalkan fotopages ini dan beralih arah pada blog dan seumpamanya... Cuma kami jek yg agak terlewat sikit... Rasa sayang pun ada nak tinggalkan fp ni... Ye la, byk rasanya yg da kami sharekan kat sini... Hopefully, blog kami akan dapat menceriakan lagi keadaan...

Lepas ni ramai2 la jemput ke rumah baru kami yg baru aje nak pasang atap ni... Lagi ramai lagi meriah..Silakan... silakan.....

http://khairilfyda.blogspot.com/


Saturday, 9-May-2009 05:06 Email | Share | | Bookmark
HAPPY MOTHER'S DAY!!!



Walaupun ibu kandungku sudah tiada lagi...tetapi aku masih punya ibu tiri, nenekku yg selama ini menjaga aku selepas pemergian arwah ibuku dan ibu mertua. Selamat hari ibu ku ucapkan pada mereka dan semua wanita yg bergelar ibu di luar sana. Andai waktu itu boleh ku putarkan kembali....akan ku kucup dahi mu ibu tanda kasih sayang ku anak mu.

Kini aku mengerti perasaanmu betapa bahagianya hidup ini setelah bergelar seorang ibu.


** Al-fatihah buat arwah ibuku, Zainab Bte Othman... Walaupun aku tidak pernah melihat wajahmu kerna kau meninggalkan aku ketika aku masih tidak mengerti apa2 lagi tapi ruang dihatiku ini tetap ada utkmu ibuku...


Buatmu Ibu

Ibu bergenang air mataku
Terbayang wajahmu yang redup sayu
Kudusnya kasih yang engkau hamparkan
Bagaikan laut yang tak bertepian

Biarpun kepahitan telah engkau rasakan
Tak pula kau merasa jemu
Mengasuh dan mendidik kami semua anakmu
Dari kecil hingga dewasa

Hidupmu kau korbankan
Biarpun dirimu yang telah terkorban
Tak dapat kubalasi akan semua ini
Semoga Tuhan memberkati kehidupanmu ibu

Ibu kau ampunilah dosaku
Andainya pernah menghiris hatimu
Restumu yang amatlah aku harapkan
Kerana disitu letak syurgaku

Tabahnya melayani kenakalan anakmu
Mengajarku erti kesabaran
Kau bagai pelita di kala aku kegelapan
Menyuluh jalan kehidupan

Kasihanilah Tuhan ibu yang telah melahirkan diriku
Bagaikan kasih ibu sewaktu kecilku
Moga bahgia ibu di dunia dan di akhirat sana...

Kasih sayangmu sungguh bernilai
Itulah harta yang engkau berikan
Ibu... dengarlah rintih hatiku untukmu ibu



Sunday, 3-May-2009 05:44 Email | Share | | Bookmark
Perkembangan Adam n Balqis



Lama tak citer tentang perkembangan 2 beradik ni... Nak citer sikitlah tntg diorg ni...


adam sekarang ni banyak cakap, byk tanya n suka bercerita.. keje nak cakap jee.. pastu banyak tul soklan2 + citer2 dia tu. time tido je baru stop cakap. puas ummi n baba dgr citer dia tu + nak menjawab sema soklan dia tanya tu. lagi satu sumer benda dia nak wat sendiri. sikit2 "adam buat... adam buat" takmo orang buat. contohnya makan, minum, pakai baju, mandi, buka or tutup pintu, tv, kipas, peti ais, lampu... apa2 je aaa.. huh... berdikari tu memang aa berdikari, tapi huh.... serabut jugak kepala ni nak melayan kerenahnya :P:P kalo bercerita tu ummi n baba kena dok ngadap muka dia dgr dia bercerita.. Klu tak dgr dia baling2 mainan.. huhu.. citer yg 3 4 hari lepas pun still nak citer gak... klu bgn tido pg tu terus jek mulut tu sibuk nak bercerita... sampai adik balqis pun terjaga dari tido dgr abg adam citer...


balqis plak dah bagi makan. mula tu mmg banyak menyembur dari makan. ikut mood dia gak.. kdg tu sampai tak cukup2 mkn... kena tambah lagik... minum air masak takmo sgt .. minum susu, bukan main lagi kuat. balqis jugak tak leh tengok ummi bangun. mesti dia bising (nangis ler tu). kdg tu baba tgh pegang dia pun boleh ngs gak klu nmpk ummi gerak sikit... nangis punyerlah kuat... mcm ummi nak tinggalkan dia lak ... kalau bleh 24 jam nak ummi dok tepi + gelek dia jeee.. banyak cantik.. ummi tak leh wat pa pe aaa camtu. Dok menghadap balqis jek... ada yg abg adam dgn baba tak mkn ni..... ekekekekekek










Friday, 1-May-2009 04:22 Email | Share | | Bookmark
::. on your wedding .::



Esok (2 May 09) wedding kawanku YANA (**kawan sekuliahku time sama2 belaja dulu...).


Quote:
TO YANA => Congrate utk ko yer.... Alhamdulillah bertemu jodoh juga.. Walaupun da lama tak jumpa ko tapi tak bermakna persahabatan kita terputus... Masih aku igt lagik saat2 kita bersama menuntut ilmu di IUCTT... Walaupun ko tau aku tak dpt hadir pd majlis ko tu tapi ko tetap poskan juga kad utk aku.. tima kasih byk yer... InsyALLAH hadiah utk ko aku poskan dari sabah ni yer... hihi Kalau aku turun KL aku bgtau ko yer.. Lama tak jumpa ko...



p/s ****** jgn lupa yer email gmbr kawin ko.. nak tgk ...............


Wednesday, 29-Apr-2009 08:17 Email | Share | | Bookmark
Anak BaBa



Lama betul gambar ni kena peram dlm hp aku.. hihi.. Kalau buah ni da lama masak.. Sibuk melayan si comel balqis ni sampai tak sempat2 nak upload gmbr ni sema... Byk sebenarnya gmbr adik balqis ni tapi aku edit dan upload yg mana comel aje.... Gambar abg adam takde sbb dia sibuk tgh mkn.. hihi...


Quote:
ezan~mama 2 ainnur~ tu la leka dgn adik dia sampai gmbr abgnya lupa nak amik..huhu...
makngah....=) ooo nak tgk serupa ke tak dgn balqis ek.. hihi... ba a on diet skrg ni klu kak yu nak tau... huhu...


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net